گرده نخل

افزایش قوه جنسی و تولید اسپرم آقایان با گرد نخل

در فصل بهار درختان نخل ثمر می دهند وبرای تشکیل میوه خرما باید گرده درختان نر به گل های ماده برسد که این به وسیله وزش باد صورت می گیرد. برای انجام کامل تر این فرایند و به دست آوردن محصول بیشتر و بهتر، نخل کاران از قدیم گرده افشانی مصنوعی انجام می دادند. معمول ترین روش گرده افشانی مصنوعی به این صورت است که خوشه های گل نر را که تازه باز شده اند قطع می کنند و دو تا سه رشته از آنها را در میان گل های نخل ماده قرار داده و دور آنها را با تکه پارچه ای می بندند. این عمل به باروری بهتر درختان نخل کمک خواهد نمود تا نتیجه بهتری را حاصل نمایند و محصول بیشتری بدست بیاید.

گرده نخل پودری سفید رنگ است که از تاره درخت نخل نر گرفته می شود. باغداران با قرار دادن کمی گرده در میان تاره های درخت ماده، درختان ماده را بارور می کنند. در صورتی که عمل ترکیب گرده درخت نر و ماده به طور صحیح صورت نگیرد، میوه حاصله نارس بوده و محصول مرغوب تولید نمی شود.

روشهای زیادی برای مصرف گرده نخل و تاثیر آن در نازایی یا افزایش میل و قدرت جنسی وجود دارد.

    1. ترکیب دوقاشق چای خوری گرده نخل در دو قاشق غذاخوری عسل در دوره ۴۰ روزه بعد از پاکی استفاده شود.
    2. شیرگاو یک لیوان، گرده نخل یک نخود، شیره خرما دو قاشق، شیره انگور دو قاشق، پودر نارگیل یک قاشق چایخوری، پودر جوز یک نخود، پودر ثعلب قلوه نصف قاشق چایخوری،۵ دقیقه میکس و بخورید.تا ۴۰ شب به عنوان شام میل کنید.
    3. ترکیب دو قاشق چایخوری  در شیربرنج در دوره ۴۰ روزه بعد از پاکی
    4. و هم میشه گرده رو تفت داد کرد توی کپسول روزانه به اندازه یک دانه نخود میل شود.
    5. ریختن دو قاشق گرده در حلوای چهار قلم که بسیار مجرب است. ترکیب این مواد، بدلیل گرمی بودن باعث افزایش میل جنسی میشوند.

روش تهیه حلوای گرده نخل:

مواد لازم:  دارچین، خسرودار یا قرص کمر، زنجبیل، زردچوبه، آرد گندم بو داده،محلول آب شکر و کمی روغن.

طرز تهیه: ابتدا آرد را در تابه می ریزیم و روی حرارت کم تفت می دهیم. این کار باعث رفع بوی خامی آرد میشود و رنگ آن را به نخودی تغییر میدهد. سپس در حدود سه قاشق روغن به آن اضافه نموده و سایر مواد را به آن اضافه می نماییم. پس از اضافه کردن روغن می باید حلوای در حال شکل گیری را رقیق نموده به شکلی که قاشق به راحتی در داخل ظرف به گردش در بیاد. با اضافه کردن همه مواد و پس از پنج دقیقه روی شعله متوسط یا شعله کوچک گاز، حلوا را هم زده و نصف لیوان محلول آب شکر تهیه شده را به آن اضافه می نماییم و به هم زدن ادامه میدهیم. پس از پنج دقیقه از روی شعله برداشته و میزان دو قاشق گرده را به آن اضافه میکنیم. توجه کنید که حلوا نباید زیاد بر روی شعله بماند تا خواص خود را از دست ندهد. بعد از اضافه کردن گرده و هم زدن آن، حلوای آماده استفاده خواهد بود. میتوان حلوا را با نان میل کنید. طعم حلوا بسیار لذیذ و بسیار مقوی میباشد.

توصیه شده از اولین روز پاکی تا ۴۰ روز، صبح ناشتا میل شود.